יו"ר ועדת החוקה: "גם ביני לשר לוין יש חילוקי דעות"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר ועדת החוקה: "גם ביני לשר לוין יש חילוקי דעות"

    יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אפשר לנהל שיח על הסכמות זה צריך להיות במקביל, אף פעם לא עוצרים חקיקה. גם ביני לבין השר לוין יש הבדלים, וזה בסדר גמור" | האזינו

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    21:52
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on עיר המקלט של גלנט? הפרשן הפוליטי הוותיק מעריך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן, שעומד בימים אלו בעין הסערה הציבורית בעקבות הובלת הרפורמה במערכת המשפט, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית".

    "אנחנו עובדים לקדם את התיקון הגדול במערכת המשפט, היום הייתה הצבעה טרומית במליאה על החלק של פסקת ההתגברות. כחלק מההתקדמות, אנחנו מנסים בכל דרך וקוראים לאופוזיציה לבוא להסכמה רחבה, חשוב לעשות את הדברים בהסכמה" פתח רוטמן.

    "מצד אחד מנהלים את הדיונים בוועדה, ובמקביל אפשר לנהל שיח על הסכמות זה צריך להיות במקביל, אף פעם לא עוצרים חקיקה. כל הזמן מתנהלים שיחות עם האופוזיציה בכל הנושאים, אין שום סיבה שבנושא הזה לא יהיה שיח ויגיעו להסכמות".

    "גם ביני לבין השר לוין יש הבדלים, וזה בסדר גמור. הצעת חוק לא נכנסת לוועדה ויוצאת באותה צורה, יכולים להיות פתרונות שלא חשבתי עליהם, לא כל החכמה נמצאת אצלי. לפני הקריאה הראשונה 48 שעות דיון. אולי 8 שעות מתוכם היו דיון לא ענייני וקפיצה של חברי האופוזיציה על השולחנות. רק הדברים הרועשים מגיעים לציבור, שיש דיונים רציניים המצלמות זזות למקום אחר".

    "התקשורת מוטה, אנחנו רגילים לזה, האיזון שלהם הוא ששנה וחצי הם ביקרו את האופוזיציה, עכשיו הם חזרו לבקר את הקואליציה, אני בעד תקשורת כמה שיותר חופשית, אבל אין כזו. השמאל מקבל מימון עצום להפגנות מכל מיני קרנות, לימין תמיד יש פחות כסף להשקיע בהסברה. אני לא יכול לעסוק בהסברה במקום בהעברת הרפורמה, למרות קמפיין ההסברה הציבור מחוסן מפני התקשורת".

    האזינו:



    0 תגובות